Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Δεν λέει να σταματήσει ο Γκιγκς

ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ


Ο Ράιαν Γκιγκς είναι πολύ πιθανό να ανανεώσει το συμβόλαιο του με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ,ιδιαίτερα αν φτάσει τις 1000 συμμετοχές με τους «κόκκινους διαβόλους». Ο Γκιγκς γίνεται 40 την Παρασκευή και είναι πολύ κοντά στο να τα «χιλιάσει» με την φανέλα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, μιας και στην ισοπαλία των «κόκκινων διαβόλων» με την Κάρντιφ έκανε την 954η εμφάνιση του με την αγγλική ομάδα.

Ο αειθαλής, Γκιγκς που έκανε ντεμπούτο το 1991 με την Γιουνάιτεντ έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος της σεζόν αλλά είναι πιθανό να βρίσκεται και την επόμενη χρονιά στα γήπεδα της Πρέμιερ Λιγκ.

Επίσης ο Γκιγκς, αστειεύτηκε για την ηλικία του αναφέροντας και τους πρώην παίκτες της Γιουνάιτεντ τον Στιβ Μπρους και τον Μπράιαν Ρόμπσον.

«Σοβαρά δεν ξέρω. Δεν είναι κάτι που μπορώ να πω ότι δεν έχω σκεφτεί σοβαρά. Όταν ήμουν στην πρώτη ομάδα έβλεπα τον Μπρους και τον Ρόμπο, που ήταν 33 και 34 και σκεφτόμουν είναι αρχαίοι, οπότε δεν ξέρω τι σκέφτονται οι νέοι παίκτες για εμένα. Μου λένε όλοι «είναι τα γενέθλια σου αυτή την εβδομάδα» και τους λέω «ναι, ναι είναι μεγάλο γεγονός τώρα είμαι 35». Με κοιτάνε και μετά καταλαβαίνουν την αλήθεια ότι είμαι 40 και είναι σαν να ξύνουν το κεφάλι τους και σκέφτομαι ναι είμαι μεγάλος», είπε ο Γκιγκς.


Δεν υπάρχουν σχόλια: