Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Ι. Σαββίδης: "Έτοιμος για τα χρέη. Περιμένω όμως την Τρόικα"



Ο Ιβάν Σαββίδης έχει έτοιμα 11 εκατομμύρια ευρώ που αφορούν την αποπληρωμή του χρέους της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, αλλά περιμένει τη σύμφωνη γνώμη της... Τρόικας, όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη Τύπου σε τουρνουά σκάκι.Συγκεκριμένα, τις επόμενες μέρες θα διεξαχθεί στο «Μακεδονία Παλλάς» παγκόσμιο τουρνουά σκάκι και την Τετάρτη (22/5) πραγματοποιήθηκε συνέντευξη Τύπου, παρουσία του μεγαλομετόχου του «Δικέφαλου», ο οποίος στηρίζει την ελληνική ομοσπονδία σκακιού και του πρόεδρου της παγκόσμιας ομοσπονδίας, Ιρσάν Κιλσάνοφ.Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, οι εκπρόσωποι του Τύπου ρώτησαν, σύμφωνα με το onsports.gr, τον Ιβάν Σαββίδη για θέματα του ΠΑΟΚ και ο ομογενής επιχειρηματίας δεν αρνήθηκε να απαντήσει. Αρχικά, τον λόγο πήρε ο Ιρσάν Κιλσάνοφ, ο οποίος υποστήριξε: «ο Σαββίδης είναι ένας άνθρωπος που στηρίζει την ελληνική ομοσπονδία σκάκι και την βοήθησε να καλύψει κάποια ανοίγματα που είχε. Στη Θεσσαλονίκη βοηθάει και τον ΠΑΟΚ, τον οποίο ελπίζω να κάνει πρωταθλητή Ευρώπης και να είμαστε κι εμείς χορηγοί». Σττην συνέχεια, ο Ιβάν Σαββίδης μίλησε για τη σύνδεση του σκακιού με το ποδόσφαιρο, υποστηρίζοντας: «Στον ΠΑΟΚ μας λείπει η στρατηγική σχέση, αλλά υπάρχουν προοπτικές».
Ερωτηθείς για θέματα που «καίνε» τον «Δικέφαλο» και αν ο νέος προπονητής της ομάδας πρέπει να ξέρει και σκάκι, απάντησε: «Σίγουρα θα πρέπει να έχει στρατηγική σχέση, τώρα αν ξέρει και σκάκι και του αρέσει, εγώ είμαι έτοιμος να παίξω μία παρτίδα μαζί του».
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στους τομείς που ο ΠΑΟΚ δεν είχε τη φετινή σεζόν στρατηγική: «Θα ήθελα να μην μου κάνετε δύσκολες ερωτήσεις εδώ, όχι ότι δεν είμαι έτοιμος να απαντήσω, αλλά εδώ έχουμε έρθει για άλλο σκοπό. Πρέπει να μπαίνετε στη φιλοσοφία μου και να καταλαβαίνετε ότι για μένα αυτό που ψάχνω δεν είναι τι θέλουμε να φέρουμε, αλλά τι έχουμε στον ΠΑΟΚ. Ψάχνουμε να βρούμε τι έχουμε στον ΠΑΟΚ, πάνω στο οποίο θα μπορούμε να στηριχτούμε».
Όσον αφορά στα χρέη της ΠΑΕ, ο Ιβάν Σαββίδης, τόνισε: «Εγώ έχω πει από την πρώτη στιγμή ότι τα χρέη του ΠΑΟΚ είναι δικά μου χρέη. Και χθες ήμουν στην Αθήνα, μίλησα με τους υπευθύνους εκεί, τον κ. Σαμαρά, γι' αυτό το θέμα. Αυτοί εγκρίνουν αυτό που τους προτείνω, ξέρετε όμως ότι στην Ελλάδα είναι λίγο περίεργα τα πράγματα γιατί πρέπει να πει το «ναι» και η τρόικα. Εγώ είμαι έτοιμος ακόμη και αύριο να πληρώσω. Έχω προτείνει να δώσω εφάπαξ 11 εκατομμύρια ευρώ και να σβηστούν τα χρέη του ΠΑΟΚ. Η τρόικα μου ζητά να πληρώσω και πρόστιμα και προσαυξήσεις. Να πληρώσω ποσά που δεν πλήρωσαν άλλοι εδώ και 20-30 χρόνια. Εύχομαι να ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν χωρίς χρέη».
Σε ερώτηση για το πότε θεωρεί πως θα έχει τελειώσει το συγκεκριμένο ζήτημα, σχολίασε: «Ρωτήστε τη Μαρία (σ.σ. Γκοντσάρεβα). Τα λεφτά τα έχουμε μεταφέρει στην Ελλάδα εδώ και 1,5-2 μήνες και βρίσκονται σε τραπεζικό λογαριασμό.  Εάν πει ο κ. Σαμαράς ότι είναι έτοιμος, θέλουμε μόνο 3-5 ημέρες για τα διαδικαστικά. Άρα μην μου ζητάτε να σας πω αν θα πληρωθούν το καλοκαίρι ή πιο μετά, εγώ σας λέω ότι είμαι έτοιμος».
Ακόμα, ο ομογενής επιχειρηματίας, ανέφερε: «Η εξέλιξη του ποδοσφαίρου είναι το ποδόσφαιρο νοημοσύνης. Πολλές φορές το πρόβλημα στην δική μας ομάδα είναι ότι οι παίκτες σκέφτονται με τα πόδια. Όνειρό μου είναι να δω ένα δικό μας παιδί, φορώντας τη φανέλα του ΠΑΟΚ, σε ένα τραπέζι εδώ πέρα για τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή».
Τέλος, ο πρόεδρος της παγκόσμιας ομοσπονδίας, υποστήριξε: «Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ ίσως να μισείτε το ότι ο κ. Σαββίδης βάζει τα χρήματά του στο σκάκι και δεν κάνει μία ακόμη μεταγραφή για το ποδόσφαιρο. Θα σας πω όμως ότι 120.000 ευρώ, που είναι ο προϋπολογισμός της ελληνικής ομοσπονδίας, κοστίζει όσο το πόδι ενός ποδοσφαιριστή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: